Reklamacje i zwroty

VI. ZWROTY I REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży.
  1. Sprzedający informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, z wyłączeniem następujących przypadków opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt. 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; pkt. 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; pkt.5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
  2. W związku z powyższym Klientowi dokonującemu zamówienia przez sklep internetowy Pogodna 19 nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy z uwagi na: szybkie uleganie zepsuciu produktów oferowanych w Sklepie Internetowym Pogodna 19, sprzedaż artykułów świeżych produkowanych na indywidualne zamówienie klienta oraz ze względów higienicznych i ochronę zdrowia. 
  3. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach jest możliwość anulowania zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wyprodukowane. W takich przypadkach potrącane jest 1,2 % wartości zamówienia ze względu na koszty transakcyjne poniesione przez Pogodna 19.
  4. Zamówienie powinno być sprawdzone przez Klienta i pracownika punktu sprzedaży w chwili odbioru.  

VII.  REKLAMACJE

  1. Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w punkcie sprzedaży w obecności pracownika punktu sprzedaży.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową po jego odbiorze Klient może złożyć reklamację w dowolnym punkcie sprzedaży, dostarczając produkt i dowód jego zakupu. Tym samym Klient może nie przyjąć towaru.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Pogodna 19, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. Pogodna 19 poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w formie zwrotu za pośrednictwem systemu Tpay, (z potrąceniem 1.2 % wartości zamówienia ze względu na koszty transakcyjne poniesione przez Pogodna 19)
  6. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku nieostrożnego transportu przez klienta lub w wyniku niewłaściwego przechowywania - wyroby cukiernicze należy przechowywać w warunkach chłodniczych w temperaturze 2-4 st.C
MALIBU Nowość
048

18.00PLN
Newsletter
Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?